2012年8月4日星期六

  2012年  8月  4日,星期六....晴天~  今日做佐好多自己想做既野....最主要系,去拜我去世佐既家姐...,呢件事自己一直想做很耐...不過之前一直無時間...今日終於做到勒....~最近自己唔知點解咧....一直想將自己心裡面既野都通通做曬...唔知系唔係因為自己知道如果有D野易家唔做...將來可能無機會...所以就.....。聽日就要返工勒....最近都唔係好想返公司....究竟系唔係自己真系對公司死佐心....已經唔想做佐咧...??定亦話有其他原因令到自己有甘既霖法...??連我自己都唔知...如果你呢個時候能夠系我身邊....你會誤會幫到我咧....??會誤會明白我....??我好辛苦勒....好想有人支持我...陪伴我.....(~_~)

没有评论:

发表评论